lördag 28 februari 2009

Tillbaka i Norrköping

Igår var jag i Nyköping och jobbade. Jag kom ihåg mycket mer än vad jag trodde när jag satt där i kassan. De flesta blev väldigt förvånade när de kom på morgonen och så stod jag där och plockade upp varor. Men alla var också väldigt possitiva så det va roligt. Nästa gång jag ska jobba som jag vet nu är ett par dagar innan jag åker till London. Fick precis veta att brorsan också kommer dit samtidigt som jag är där och ska gå fotboll. Jag ska dock inte följa med. Sen kanske vi flyger hem till Sverige tillsammans också. Det vore ju trevligt med lite sällskap. Speciellt med Chrisktian eftersom vi inte träffats sen i början av december.

Aja, ikväll blir det utgång. Björn och Magnus bardomskompisar kommer hit och så ska vi fira dem för de fyllt år.


Ha en trevlig kväll :)
/Alex

Inga kommentarer: