torsdag 5 februari 2009

Torsdag

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma och hämta mig. Jag åker med hem till Nyköping. Vet dock inte än vem jag ska sova hos. Ringer mamma på hemvägen.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Björn kom hem kl 10 från skolan. De hade en dugga i skolan. Sen blev han hemma hela dagen för hans lektion som skulle börja kl 13 blev inställd. Men jag gick min promenad ändå som jag hade planerat. Var nog ute i två timmar. Det tog lite längre tid idag för det har snöat och därför var det lite halt i skogen.

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre. Pappa ringde och sa att han åker från jobbet om fem minuter, måste kila.

Ha det bra!
/Alexandra

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Alex!

Kul att läsa din blogg och se hur du har det på dagarna.

Sköt om dig! :)