tisdag 3 februari 2009

Goda nyheter

Imorse vaknade jag av att Björn gick upp och han trodde att jag också skulle upp samtidigt som honom, men det var igår :P Sen lyckades jag somna om på någe vänster efter att någon varit här och gjort någonting med ventilationen. Björn var så rolig och kom in och sa "det är en man här och fixar ventilationen nu, så bli inte rädd om det står någon i badrummet när du går upp". Men han hann gå innan jag ens hade gått upp så det var skönt. Sen vaknade jag 09:45 av att klockan ringde, dags att tvätta. Drog bara på mig ett par mjukisbyxor och gick upp. Björne hade satt en post-it-lapp på dörren och skrivit "Här vilar Björns ÄLSKLING <3<3<3" Han vet verkligen hur man ger mig ett leende. Ibalnd kan en så liten sak verkligen muntra upp en, det behövde jag.

Sen måste jag även meddela att jag har något så fruktansvärt mycket träningsverk i, ja överallt känns det som när jag känner efter! Helt sjukt! Jag vet att jag inte tränat på länge men det är skönt att komma igång igen, det behöver jag. Jag ska ta en promenad sen när jag hängt tvätten. Surt bara att jag glömde ställa klockan för nu vet jag inte när de ska vara klara. Får nog gå upp och kolla sen hur mycket det är kvar.

Nej nu ska jag komma till de goda nyheterna. Pratade med pappa förut och jag känner att det skulle vara skönt att åka bort lite nu. Sa att jag vill åka till London i början av mars och han sa att han skulle fixa det. Så Malin och Lina, förmodligen kommer jag till er i början av mars :) Jag vet att han fixar det, han ställer alltid upp!

1 kommentar:

Jessica Karlsson sa...

Vad roligt gumman :) Jag vet att dem blir överlyckliga om du kommer till dem :D jag älskar idg <3