onsdag 11 februari 2009

Onsdag

Nu tror jag att jag har hittat utbildningen jag vill gå: Företagssäljare/Affärsutvecklare. Det verkar vara en intressant utbildning men jag har inte riktigt fått hum om hur lång den är än. Går allting som jag vill, jag måste ju komma in såklart först. Men då ska jag försöka jobba lite undertiden så jag slipper ta studielån, så slipper man det sen i livet. Men vi får se hur det går. Steg 1 är att prata med pappa först :)

Annars idag då. Jag har rört på mig väldigt mycket. Började med en promenad i skogen vid lunch, gick igenom mitt styrkeprogram som Björn gjort till mig och så har jag varit på ett Puls medel pass på Friskis ikväll. Känns ganska bra! :) Sen har jag även sökt lite jobb. Ska gå på lite mer imorgon och kanske söka skola.

Wish me luck :)

Inga kommentarer: