måndag 2 februari 2009

Början på någonting nytt

Nu ska jag börja mitt nya liv!
På jobbet ska tjejerna tävla om vem som mindskar mest i centimeter runt midjan b la och så där. Det ska inte jag vara med på. Kanske inte är riktigt rätt för mig. Men däremot ska jag börja gå till Friskis de dagar jag inte jobbar och när jag slutar kl 19:00 (som idag t ex). Sen ska jag också gå mer promenader på mornarna, vilket jag gör mycket nu. Men man kan alltid bli bättre.

Idag testade jag på att springa lite när jag var ute på min morgonrunda. Jag bestämde ett mål att dit ska jag springa och jag tänker inte vika ner mig, vilket jag inte gjorde. Men det var också det jobbigaste jag gjort på väldigt väldigt länge. Sen när jag kom till pappas jobb tänkte jag: nu ska jag göra lite benböj här på parkeringen innan jag går in till pappa. Jag körde kanske 20 stycken och då, AJ! Jag sträckte mig i ljumsken. Var kanske inte så bra att köra det när man var lite kall om benen. Men men. Nu har jag ganska ont när jag ska böja mig ner men hoppas att det går över till kvällen, för då blir det friskis :)

Nu ska jag åka och lämna bilen hos pappa. Jag var och handlade på morgonen. Sen bär det av till jobbet.


Ha en trevlig dag! :)
Kram kram

1 kommentar:

Jessica Karlsson sa...

Gumman. Jag älskar dig Alexandra <3