fredag 13 februari 2009

Typiskt Ryanair!

Lina skulle flyga hem till Sverige igår från Stansted flygplats i London, men icke! Flyget blev inställt p.g.a snö tror jag och nu sitter stackren fortfarande kvar på flygplatsen och får inte lyfta för än 17:40 ikväll. Inte nog med det. Hon får flyga till Västerås också. Inte speciellt rolig väg att köra när det är mörkt och halt! Usch! Lider med dig Lina.

Annars idag. Gick upp ganska tidigt för att gå en promenad med Linnéa. Idag tog hon med mig på en ny runda. Ett tag kände jag inte alls igen mig och helt plötsligt kom vi fram vid pappas jobb. Förstod ingenting. Hade ingen aning om att vi var på den sidan av stan, herregud :P

Nu har jag inte så mycket för mig. Ska kanske ta och äta lunch snart men jag är inte speciellt hungrig. Pappa kommer och hämtar mig kl 16:00 och då ska jag åka och lämna ett CV på ett företag sen blir det Friskis :)


Ha en trevlig dag. Idag var det kallt, -4 grader, burr!

Inga kommentarer: