onsdag 18 februari 2009

Onsdag

Idag är jag en sväng i Norrköping och uträttar lite ärenden. Var b la på arbetsförmedlingen i morse. Sen passade jag på att träna på lunchen. Passaet var väl sådär, inget jag kommer gå på i fortsättningen. Nu är jag hemma och har precis ätit lunch och håller på och finslipar lite på ansökan till affärshögskolan som jag ska söka till hösten. Jag hoppas verkligen jag kommer in :)

Nu ska jag ner till försäkringskassan och fixa lite. Ska försöka hinna träffa Björne innan jag åker tillbaka till Nyköping också.


Ha en bra dag mina vänner!

Kram /Alexandra

1 kommentar:

Caroline sa...

Kul att du har hittat en utbildning att söka. Du kommer säkert in, men tänk på att söka många utbildningar, så har du större valmöjlighet när du väl kommer till kritan.

Har förresten utmanat dig på min blogg! Kram!