torsdag 26 februari 2009

Nervöst

I morse när jag hade lagt in tvätt i torktumlaren och skulle fortsätta hänga den övriga tvätten blev jag väldigt nervös! I fönstret på torktumlaren såg jag en hörlur från en ipod. En precis likadan som Björn har. Jävlar!! Jag har tvättat Björns ipod i tvättmaskinen var ju det första jag tänkte. Fick panik och öppnade torktumlaren och började i panik leta efter resten av ipoden...men kunde inte hitta den.

...shitt panik, vad ska jag göra tänkte jag. Nej det är ju bara gå ner till Björn och berätta. När jag kommer in frågar jag.
-"Björn vart är din ipod"?
-"Vadårå"?
-"Nej jag tror att jag har tvättat den i tvättmaskinen"

Han blev ju inte så glad direkt. Jag gick upp till tvättstugan igen och letade lite till och hoppades verkligen att det inte var Björns hörlur som jag hade hittat.

När jag kom ner till lägenheten igen har Björn lagt fram sin ipod på köksbordet... Vilken lättnad! :)

Inga kommentarer: