måndag 23 februari 2009

Vårlängtan!

Ja, nu har jag vårlängtan. Här om dan kom det ännu mer snö. Nu är det faktiskt ganska mycket snö här i Norrköping. Det är inte alls roligt. Det är inte så att jag inte tycker att det är fint, men nu kan det räcka. Allt blir bara mycket svårare. Jag som cyklar väldigt mycket och framförallt, promenerar väldigt mycket. Det gör det hela väldigt komplicerat och allt tar mycket längre tid.

Men men...hoppas det inte blir så långvarigt :)

Nej nu får det gärna bli vår! Att det blir varmt, jag kan få börja använda min nya vårjacka som hänger och väntar i garderoben på att få bli använd, vårblommorna börjar blomma, man får sitta på utecafé, ja längtar vi inte alla?

men men...den kommer snart, man får bara ha lite tålamod :)





Snart kommer Christian hem från Indien. Härligt brorsan, nu kan det räcka :) Vi saknar dig här hemma.

Inga kommentarer: