söndag 8 februari 2009

"Årsmöte"

Igår hade grabbarna i Guts "årsmöte" =fest och utgång. Men det var riktigt trevligt. Jag kom lite senare eftersom de skulle ha möte och äta pizza tillsammans redan kl 17:00.

Vi stannade inte så länge i lokalen vi förfestade i. Vi tog en taxi ganska tidigt till Palace och gick in bakvägen, fritt inträde, perfekt! Annars tror jag att det kostar 120 kr att gå in + 20 kr i garderob. Det var inte så mycket folk när vi kom dit men det kom igång ganska snart. Sara från citybutiken kom strax innan 12 och vi hade riktigt trevligt. Dansade hela kvällen till bra musik.

Sen tog jag, Björn och Magnus en taxi och var hemma strax innan halv 4a tror jag.


Idag har vi bara tagit det lugnt. Jag gick en promenad på eftermiddagen och sen var det hockey på tv, som jag dock inte såg så mycket av. Björn ville titta på ett annat tv-program, men de vann turneringen iaf. Sen gjorde vi fläskfilé med klyftpotatis och vitlökssås, mums!

Imorgon ska vi på lägenhetsvisning. Men jag vet nog vad resultatet blir, tyvärr! :(

Godnatt

Inga kommentarer: