fredag 20 februari 2009

Fredag hela veckan

Just nu känns det som att jag har fredag hela veckan. Just nu är det iof ganska skönt men det får inte pågå för länge bara. Idag har jag haft en fantastisk dag! Det började med att pappa hämtade upp mig 07:16 för att vara exakt hos Lina i morse och så åkte vi till Norrköping. Jag lämnade av pappa och åkte hem, bytte om och gick en långpromenad på ca 90 minuter. När jag kom hem duschade jag, väckte min morgontrötta pojkvän, åt frukost och gjorde mig iordning. Sen tog vi bilen ner till nya lägenheten och mätte lite fönster och dyligt samt pratade med hyresvärlden.

När vi var klara med det åkte vi till EM (Europamöbler), fantastisk butik! Där har vi nu valt ut soffbord, tv-bänk, vardagsrumsmatta och bord + sex stolar till köket. Fantastiskt! ....och dyrt. Men det är det värt! :) Bord och stolar hade vi inte ens tänk att köpa men vi hittade ett riktigt kap! De sålde ut ett jättefint Ek-bord med sex stolar för 5500 kr, det var ju bara att slå till! Så det reserverade vi ett idag så att det inte tar slut. Allt annat ska vi komma in när det börjar närma sig inflyttning för det finns mycket på lager.

Sen åkte vi bara runt och kollade lite andra saker om vi kunde hitta någonting för bättre pris eller så. Men vi har hittat vårt, det är perfekt! Nu vill vi bara flytta in.

Nu har jag precis kommer hem från gymmet och ska snart börja med maten. Sen blir det en lugn kväll :)


Tack för en fantastisk vecka Lina, kul att du kom hem en sväng :)

1 kommentar:

strwaberryfields sa...

fina möbler! tack själv vännen. det har vart himla fint att få umgås litegrann med dig - och nu är det ju inte allt för lång tid kvar tills du kommer till London!