lördag 7 februari 2009

Tillbaka i Norrköping

Nu har jag varit hemma en sväng i Nyköping. Jag hann med att träffa mamma en stund, gå långpromenad med Wilma och sen igårkväll hade Björn och Magnus match i Rosvallahallen mot Gripen. Blev en mycket bättre match än förväntat! :)Sen hade jag turen att kunna åka med i en bil hem till Norrköping efter matchen.

Idag är det lördag och ikväll ska grabbarnas lag ha "årsmöte". De ska iof ha möte med laget om framtiden kl 17:00 men sen är det fest. Jag hade tänkt att gå dit till kanske 19-20 tiden. Känns lite för seriöst att vara med på deras möte.

Innan det ska jag hinna med att gå en långpromenad, blir nog i Vrinneviskogen idag också. Tycker att det är riktigt trevligt att gå där. Så tyst och stilla.


Malin och Lina. Har bokat flygbiljett till London nu iaf. Kommer den 12e mars, snart ses vi :)


Kram på er alla, ha en trevlig helg!
/Alexandra

Inga kommentarer: