måndag 2 mars 2009

Det kom som en chock, en trevlig chock :)



Jag har länge funderat på att jag vill ta med mig Björn och åka till Knäppingsborg. Jag var helt säker på att det låg mellan Norrköping och Linköping. Men jag har ingen aning om varför jag fått för mig det. Ikväll när jag kom hem gick jag in på google och sökte på Knäppingsborg och ser att det ligger ju här i Norrköping, mitt i city. Hur kan jag ha missat det? Det ser ut att vara hur mysigt ut som helst och jag har inte varit där. Jag måste ut och leta efter det imorgon :)

Ska snart gå och lägga mig. Ska bara vänta på att Björn kommer hem från sin hockeyträning. Godnatt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Knäppingsborg är ett jättetrevligt renoverat gammalt område mitt i sta'n med flera mysiga affärer. Det finns också en trevlig fiskrestaurang där. Kan verkligen rekommenderas.

Ha det så trevligt!