måndag 9 mars 2009

Vågat kan man säga

Jag har sprungit runt på stan och letat efter en vårjacka idag. Kunde inte hitta någon någonstans tills jag kom till Gina Tricot som jag inte ens brukar gå in på. Där hittade jag en jättefin, tills jag vände på den. Den hade en ankstjärt, säger man så? Usch det var inte alls fint! Men i övrigt var den hur fin som helst. Jag har nu gjort en chansning och lämntat in den hos skräddaren så hoppas jag att han kan sy till den lite. Han brukar kunna fixa det mesta åt mig :)

Snart ska jag ner och träffa Hanna, hon är här i stan idag med en tjejkompis. Ska passa på och ta en fika med dem innan jag åker hem till Nyköping med pappa.


Ha en trevlig dag!
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hej alex. nu är vi hemma i kalla sverige.. har du lust att köpa ett paket ipren till lina, hennes är slut. hoppas du kan lägga ut pengar så betalar hon dej när ni träffas. flyg försktigt o festa nu vilt i vilda london. kram nettan