måndag 23 mars 2009

En ny vecka.

Nu är jag äntligen tillbaka i Norrköping igen efter mycket resande fram och tillbaka. Jag jobbade onsdag-lördag veckan som var. Sen åkte jag till Nykvarn till Björns föräldrar i helgen. Blev utgång i lördags och sen tog vi det bara lugnt igår och kom hem lagom till Beck, perfekt :)

Idag var det däremot tidigt uppstigning för jag skulle skjutsa Christian till Västerås. Nu är det dags för skolbänken igen för honom. Så vi tog bilen och så hjälpte jag honom att flytta in innan jag var tvungen att åka tillbaka till Norrköping.

Nu har jag precis lagat matoch ska snart gå iväg till Friskis och träna. Jag måste köpa nytt träningskort idag, mitt har gått ut.


Ha en fortsatt trevlig kväll.

1 kommentar:

Caroline sa...

Oj vad du far och flänger, bra jobbat! :) Hoppas allt är bra! Hälsa brorsan!