tisdag 17 mars 2009

Uppdatering.

Det blev en långhelg i London för min del den här gången, torsdag-söndag. Det var en toppenhelg med mina två härliga vänner, pubbesök, musikal (We will Rock you), tursiade lite samt god mat. Den här gången hann vi med att umgås lite mer eftersom jag hade en extra dag tillsammans med Lina och Malin, det var de verkligen värt! <3

Även Christian kom till London på fredagen. Jag mötte upp honom vid Piccadilly circus och så umgick vi under dagen tills det var dags för middag hemma hos Malin (vilket var ett äventyr att ta sig tillbaka till själv, men det gick bra). Det var en chock att se Christian eftersom att det var ett tag sen samt att han hade skaffat skapligt mycket skägg (det åtgärdade vi ganska snabbt) :)



Sen var det dags för hemfärd på söndagförmiddag och Christian fick sova hos Malin så det blev lite lättare för oss att ta oss tillsammans med till flygplatsen. Allt gick bra förutom att Christian fick gå in med sin väska i ett litet extrarum och skanna den lite extra eftersom han varit i så många länder under senaste veckan. hehe!


Nu är vi båda hemma igen. Christian är iväg på intervju nu här i Norrköping, jag ska väl hämta upp honom om en stund. Ikväll åker vi båda med pappa hem, jag ska jobba imorgon och varje dag fram till lördag. Sen blir det nog att jag åker till Nykvarn i helgen tillsammans med Björn.

Igår var jag, pappa och Christian förövrigt på hockey i Linköping, hockeyslutspelet. Matchen var sådär. Den gick till förläggning, första måltet vinner. Det var bara det att när det var påväg att bli den femte perioden åkte vi hem, då orkade vi inte vara kvar längre. Vi lyssnade på radion på vägen hem och det slutade med att Skellefteå AIK vann med 3-2.

Ha en fortsatt trevlig dag alla läsare :)
Kram /A

2 kommentarer:

Caroline sa...

Kul att du fick en trevlig resa! Trevligt att ha brorsan hemma igen också kan jag tänka mig!

Ha det så bra! Kram kusin-vitamin

strwaberryfields sa...

hej love. skönt att det flyter på bra med jobbet! ha en bra vecka gumman!