lördag 7 mars 2009

Check-in online

Fantastiskt! Jag ska åka till London på torsdag och jag bokade en online-biljett. Igår fick jag ett mejl från Ryanair att jag kan gå in och bekräfta min bokning och checka in redan idag. När jag kommer till flygplatsen på torsdag behöver jag inte gå till disken och checka in bagage och allt det där, ni vet. Nu går jag direkt till passkontrollen och visar upp min biljett att jag redan är incheckad och så är det klart. Sparar både tid och arbete :) Toppen!

Idag blir det en lugn dag. Var och tränade i morse på Friskis, jätteskönt. Då vaknar man till lite och sen tar en härlig dusch så är dagen igång. Snart ska jag och Björn gå till affärn och handla lite gott och sen är det hockey på tv.

Ha en trevlig helg! :) Snart ses vi i London tjejer! :)

1 kommentar:

Malin sa...

Åh längtar massa tills du är här hjärtat! Puss Mallan