måndag 22 mars 2010

Vilken toppenhelg ,

Helgen har varit riktigt bra! Jag har inte hunnit uppdatera för än nu. I lördags jobbade jag 12-17 och allt flöt på bra. Sen åkte jag och Björn med pendeln till Linköping för att umgås med Karin och Jonas. Vi åt middag, spelade "Lika par leka bäst" och drack vin. Det var riktigt kul! Det där spelet har jag aldrig spelat förut men det vill jag verkligen göra om. Även fast man tror att man känner varandra utan och innan så är det helt beroende på hur man tolkar en fråga. Det kan bli helt fel ;P Vi skulle ha gått ut också men jag fick så ont i magen så Björn min älskade livskamrat stannade hemma och tog hand om mig.

I går, i söndags alltså tog jag tåget hem till Nyköping för att träffa mamma. Hon hade köpt nya köksmöbler så mycket tid gick åt till att skruva ihop stolar. Men det var kul och skönt när det var klart. Sen kollade vi på Johan Falk och myste. Åkte med pappa imorse till praktiken.

Efter praktiken idag handlade jag lite och åkte sen och hämtade min cykel. Nu går den perfekt. Sen var jag med pappa på Bauhaus och kollade på badrum. Han ska renovera badrummet hemma så jag följde med som smakråd. Efter det skjutsade han mig till min frisör och nu är jag nyfrisserad. Inte så stor skillnad, bara lite fräschare. Jag känner mig helt slut nu. Ska slänga i mig lite mat sen är det bara att springa bort till gymmet för ett jympapass.

Hörs imorrn.
/A

Inga kommentarer: