onsdag 3 mars 2010

Onsdag , fortsättning ,

Va skönt det var att komma hem från skolan idag och veta att man är ledig imorgon. Det var så längesen sist jag hade en ledig dag i veckan, underbart! Dock ska jag väl inte säga att jag är helt ledig för jag ska plugga men jag slipper iaf ta tåget till Linköping. Jag ska även passa på att äta lunch med pappa, det var ett tag sen.

Nu är Björn iväg hos en kompis och äter middag innan hockeyträningen. Då får jag lite tid för mig själv. Funderar på att prova kläderna jag köpte idag. Gick med Jessica och Anna in på Gina Tricot där jag väldigt sällan handlar. Det slutade med att det var bara jag som gick därifrån med en påse, haha!


Leggings 199 kr (de är refflade på knäna), randig tröja 149 kr och cardigan 199 kr)

Om en timma är det dags för ett skivstångspass på 75 minuter. Jag älskar verkligen dessa styrkepassen!

Vi hörs mer imrg.
Puss på er

Inga kommentarer: