torsdag 4 mars 2010

Vilken start !

Jag ställde klockan på 8.00 igår innan jag somnade. Men istället vaknade jag 7.20 imorse och var jättepigg. Jag gick ner i tvättstugan och satte på en tvättmaskin och bara tog det lugnt, åt frukost, städare lite fram till 9.00. Då gick jag in i sovrummet och väckte Björn :) Sen fortsatte jag att städa lite, plugga och nu ska jag snart gå och möta upp pappa som ska bjuda mig på lunch idag :)


En väldigt trevlig sak som kom med posten idag var ett brev från MQ. Vi fick en bonuscheck på 900 kr och en värdecheck på 250 kr. Jag vågar inte ens tänka på hur mycket vi handlat för men det måste va mycket. En så stor bonuscheck har vi aldrig fått förut. Men det var en trevlig överraskning. Nu blir det mer shopping :D



När jag kommer hem ska jag fortsätta med pluggandet, laga korvstroganoff och till sist träna ikväll :)

Ha en fortsatt trevlig dag mina vänner
/A

Inga kommentarer: