tisdag 9 mars 2010

Vilken härlig dag ,

I morse när klockan ringde 06.00 kände jag mig riktigt utvilad. Jag gick och la mig igår redan kl 22.00, kvällstrött som man är. Jag gick upp och gjorde min vanliga frukost som jag äter 365 dagar om året, typ och gjorde mig iordning. Sen när klockan blev ca 07.00 började jag promenera till jobbet där jag har min praktik. Då var jag där lagom till 07.45 så hade jag gott om tid att byta om. Så himla skönt det var. Man vaknade verkligen till och så blir man så glad när det äntligen är ljust ute på mornarna.

Dagen har gått bra. Idag fick jag va med Kikki som har hand om ekonomin vilket var väldigt trevligt. Redan kl 13.45 sa hon att jag fick gå hem när jag egentligen ska sluta kl 15.00. Hon tyckte inte att det var någon idé att börja med nåt nytt så vi tar nya tag imorgon. Jag passade på att gå hem också. Vilken motion man fått idag :)

Snart kommer Tessan på besök. Så längesen vi sågs sist. Då blir det middag och massa prat ^^,

Trevlig dag på er.
/A

Inga kommentarer: