torsdag 11 mars 2010

Hissa & dissa

Jag har ju gått till praktiken varje dag den här veckan. Tillsammans med mig har jag Rix- morgonzoo som hjälper mig att vakna. Det var så längesen nu jag följde dem och det har hänt så mycket i programmet, nya programledare och hit och dit. Idag fick jag faktiskt lite inspiration. Jag ska börja hissa & dissa i min blogg. Kanske inte i varje inlägg men nångång då och då.

Idag vill jag hissa: Coop Konsum på Nya torget. Det hade egentligen inte spelat någon roll om vilken affär som hade legat där (helst hade jag velat ha en ICA) men man kan inte få allt. Jag är så glad att den ligger så nära. Har man glömt någonting tar det inte lång tid att få tag på det och de har öppet alla dagar 9-22, perfekt!

Sen vill jag dissa:mig själv. haha, det låter jättekonstigt. Men jag vill dissa mig själv på grund av att vi har Coop Konsum som ligger så nära oss. Bara för att den ligger så nära så tänker man inte alltid igenom sina köp och glömmer ofta någonting och då måste man springa ner där titt som tätt. Mitt rekord hittills är fyra gånger på en dag. Då var jag ganska trött på mig själv att jag inte kunde komma ihåg nånting. Men det är bra att den finns iaf :)

--------------------------------------------
Idag kom även min kära B hem, äntligen! Nu har han varit i Ängelholm sön-tor. Jag trodde inte att han skulle komma hem för än imorgon så det blev en glad överraskning när jag pratade med honom igår :) Nu är han dock på hockeyträning men han kommer hem snart :)

Godnatt på er ,
Imorgon tar vi nya tag.
/A

1 kommentar:

Caroline sa...

Tack kusin för att du är så inspirerande i ditt positiva sätt att vara! :) kram