söndag 14 mars 2010

Älskar söndagar ,

Äntligen söndag. Det värsta med söndag är dock att det snart är måndag och man har en hel arbetsvecka framför sig. Men vad gör väl det, har ju praktik nu och det går som på räls. Idag vaknade jag kl 9.00 och gick upp med ett strålande humör medan Björne fick sova en stund till. Gick upp och gjorde min frukost och njöt i soffan framför nyhetsmorgon.



Vi har även hunnit med en mysig promenad i solen idag jag och Björn. Det är inte ofta man får med honom på promenader men jag hoppas verkligen att det kommer upprepas fler gånger ^^, Nu har vi ätit sen lunch och Björn har åkt iväg till samling. De har match ikväll mot Linköping så jag och Therese ska dit och kolla tänkte vi. Tar en promenad dit, fortfarande fint väder ute :)

Ta hand om er ,
/A

Inga kommentarer: