onsdag 10 mars 2010

Onsdag, halva veckan avklarad :)

Jag är så frusen. Har precis varit ute och gått en långpromenad med Amanda. Man blir lite optimist när man ser solen och tror att det ska va jättevarmt ute. Jag tyckte att jag hade klätt mig bra, men icke. Vi höll på att frysa ihjäl båda två. Nu har vi nyss kommit in och druckit en varm choklad. Det gjorde susen. Nu ska jag snart iväg och träna, idag är det skivstång som står på schemat.

Pratade nyss med storebror min. Han hade precis anlänt till Sthlm för en övernattning och imorgon flyger han till New York. Vilken lyx! Björn säger att jag reser mycket men det är ingenting mot vad Christian gör. haha, men det är kul för han och det unnar jag honom. Han hade bokat biljetter till Empire State buildning och en nhl-match. Det blir en härlig resa. Vi får träffas när du kommer hem, det var ju ett tag sen nu.



/A

2 kommentarer:

karin sa...

åh, new york! vi får åka dit med våra kära & shoppa nångång tycker jag. ska bara skaffa ett jobb först, haha! kör hårt på passen nu tjejen :)

Amanda sa...

Nästa gång får vi klä på oss lite mer som sagt! Hoppas träningen gick bra :)