onsdag 24 mars 2010

Onsdag ,

Igår följde jag med pappa hem efter jobbet. Jag har känt mig så trött den här veckan, tror att det beror på vädret. Då var det skönt att följa med hem och slippa laga mat och allt det där som man annars måste göra. Istället fick jag hämta syrran i stallet när pappa gjorde maten. Men det gick ju bra. Fick jag ju passa på att köra lite bil också :) Vi åt sjukt god rostbiff med potatis och rotfrukter till middag. Det var nog den godaste rostbiff jag ätit, perfekt tillgagad pappa!!!

Idag har jag varit trött, igen... Visserligen har vi varit väldigt stillasittande jag och Pelle som jag var hos så det gjorde ju kanske inte saken bättre. Efter praktiken tog jag en promenad hem somvanligt och sen kom Tessan på besök. Vi åt våfflor med tanke på våffeldagen som äger rum imorgon. Gott var det. Efter det gick vi gemensamt bort till Friskis och körde ett tungt skivstångspass, men kul var det!

Nu är jag nyduschad och matlådan inför imorgon är klar. Nu vill jag bara sova. Godnatt på er.

/A

1 kommentar:

Amanda sa...

Gu va gott med våfflor :D