torsdag 18 mars 2010

Bara en arbetsdag kvar ,

Snart är det helg, det är bara en dag kvar på praktiken för den här veckan. Imorgon ska jag vara på specialsidan på Maxi. Vi består av två företag i ett. Livs och special och det är Livs jag arbetar på. Men imorgon ska jag vara med chefen på andra sidan och se lite hur de jobbar.

Gårdagen var bra! Dock så började jag känna värk i mina benhinnor så jag vågade inte gå till jobbet idag, tog cykeln. Det är inte kul om man får in inflammation När jag kom hem från praktiken så gick jag över till Tessan på middag. Vi åt heta räkor och det var så gott! Sen följde hon med och tränade ett skivstångspass. Kände att jag hade lite ont i benhinnorna fortfarande så jag cyklade till praktiken idag. Ska nog göra det imorgon också så kan det ju iaf inte bli värre. Tar nya tag nästa veckan :)

Idag hade jag planerat att ha en ganska lugn och skön hemmakväll. Istället har jag tvättat, städar, lagat mat + matlåda, vikt tvätt, duschat och handlat. Nu tänkte jag att jag skulle koppla av i soffan en stund innan jag måste gå och lägga sig.

Godnatt
/A

Inga kommentarer: