måndag 8 mars 2010

Hej igen ,

Nu var det längesen jag uppdaterade. Jag får skylla på att jag inte varit hemma så mycket i helgen.

I fredags skrev jag prov i ekonomin och det kändes bra faktiskt. Jag hoppas bara att resultatet är detsamma. På eftermiddagen åkte jag med pappa till Nyköping för att träffa mina underbara vänner, Lina och Malin. Vi åt god middag, efterrätt, drack vin och snackade en massa skit, somvanligt ;D



lördagen sen hade jag sett fram emot en lång och mysig utedag med Malin men det blev inte riktigt som planerat. Nettan och Anders skulle åka till Sthlm och IKEA så Malin följde såklart med så jag åkte hem istället. Jag gick en långpromenad hemma, det gick ju bra det också :)

Söndag: Åkte jag hem till mamma på eftermiddagen och umgicks med henne och Jessica. Jag lagade lasagne med spenatplattor så att det var klart när mamma kom hem från jobbet. Om hon blev glad :) Sen gick vi en långpromenad och åt fruktblandning när vi kom hem, så mysigt <3

Måndag: Idag var det min första dag på praktiken. Tur som jag har får jag umgås med mina kollegor på Maxi och jag ska vara där i sju veckor fram på ekonomiavdelning större delen av tiden.

Nu tänkte jag börja fundera över vad jag ska äta till middag så jag orkar med gympan ikväll.

/A

Inga kommentarer: