lördag 20 mars 2010

Lördag ,

Egentligen skulle pappa ha bytt däck på min cykel i helgen. Så jag var inne på Haga cykel och köpte ett nytt däck igår och kostade även på mig en ny ringklocka, haha. Sen frågade jag vad de tog för att byta däck och allt det där. Han skulle bara ha 100 kr för det så jag lämnade kvar cykeln där. OM pappa blev glad att han slapp fixa det själv i helgen. Då tyckte jag att ja va snäll :)

Jag och Björn var bara hemma igår och hade mysfredag. Vi åt gott, fläskfilé med champinjonsås gratinerat i ugnen med lite ost över och strimlad potatis till. Det var så gott! Till och med Björn tyckte att det. Sen var det ju såklart Solsidan på TV lite senare, mitt favoritprogram nuförtiden..

Idag ska jag jobba några timmar på Maxi. Jag ska snart börja knalla bort. Nu känner jag mig mycket bättre i benhinnorna så nu förtjänar jag en promenad :)

Ha en trevlig dag allesammans.
/A

Inga kommentarer: