måndag 6 oktober 2008

Överraskning

Idag var det uppstigning 05:00. Jag överraskade Lina och Malin som skulle flyga från Skavsta till London. Igår när jag pratrade med dem båda trodde de att jag var hemma i Norrköping. Men icke! Jag tog tåget till Nyköping efter jobbet söndagkväll och åkte ut till flygplatsen för att säga "hej då" och önska dem "lycka till" ^^,

Hörde att allt hade gått bra med flygningen och att ni hade kommit fram av din mamma Lina. Det var skönt att höra (: Hoppas att allt kommer att gå bra nu och att era familjen är snälla och att barnen gör som ni säger (: Annars kan ni hota med att det kommer en elak tant i november om de inte gör som ni säger ;)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

I övrigt har det varit en väldigt lugn dag. Jag åkte bil med pappa till Norrköping när jag kom hem från flygplatsen. Sen var det bara att göra sigf iordning och cykla till jobbet. Det har varit lite folk idag men vi fick nästan upp alla varor som låg kvar sen förra veckan.

Dags att sova, det har varit en låång dag! Kram /A

1 kommentar:

Malin sa...

Hehe angående ventilationen så sov jag som en prinsessa inatt, dock lite kallt i rummet men jag har en värmemadrass som jag kan ställa in så att det blev skitskönt, haha.. Blir du förvånad när jag kan säga att jag inte använde mina öronproppar eller ögonbindeln?

Nu har jag internet igång :) wiie!

Hörs senare hjärtat! Puss /Mallan