onsdag 1 oktober 2008

Händer mycket nu

Jag har länge funderat på att skaffa en blogg och nu har jag äntligen gjort det. Just nu händer det ganska mycket i mitt liv. Jag tog studenten i somras, har flyttat hemifrån, fått ett nytt jobb och två av mina bästa vänner flyttar inom snarast till London.

Att jag flyttat hemifrån är inte så jättestort steg. De två senaste åren har jag bott till största delen hos min pojkvän och det blev ett natuligt steg att flytta ihop med honom när jag fick jobb i Norrköping där han bor.

Somsagt jag fick nyligen jobb på MQ i Norrköping och jag trivs jättebra! Det är lite roligare än de jobb jag hade tidigare och det är saker som intresserar mig lite mer. Det jobbiga är att jag träffar inte mina vänner lika ofta och när vi väl träffas så är det väldigt värdefull tid jag har att spendera med dem. Nu ska Malin och Lina flytta till London och de kommer lämna en stor saknad här hemma hos mig. Även fast vi inte träffas så ofta i och med att jag jobbar väldigt mycket så är de ändå så långt bort. Men jag kommer komma och hälsa på dem och de kommer hem till jul o.s.v.

Vi måste lova varandra att hålla kontakten. Jag kommer alltid finnas här för er och jag väntar på er här hemma och håller ställningarna medan ni är borta.

Jag älskar er <3

2 kommentarer:

Malin sa...

Gumman.. Jag blir både stolt över dig och rörd när jag läser ditt första inlägg! Ni två är mina bästa vänner, och även fast jag har Lina lite närmare i avstånd när vi flyttar så står du mig minst lika nära även fast vi bor längre ifrån varandra. Jag är så glad, lycklig och pirrig för det här och jag kommer att vara ännu lyckligare när jag får komma och möta upp dig på flygplatsen när du kommer och hälsar på =) Älskar dig min underbara! Puss // Mallan

www.Mthunberg.blogspot.com ;)

strwaberryfields sa...

Åh vad du är bra. Jag blir en trogen läsare. Älskar dig vet du, puss!