onsdag 8 oktober 2008

Utbildning i Sthlm

Idag har jag varit på utbildning i Sthlm (HLR) Har tidigare varit på en sån utbildning men det är aldrig fel att upprepa en sån ifall man skulle hamna i en situation där det krävs.

I övrigt har det varit lugnt idag. Kom hem kl 18:00 och lagade mat och gick sedan en långpromenad.

Sitter och pratar med Malin på msn. Kul att höra att det går bra och att du trivs. Dock väntar jag på ett blogginlägg från Lina så att jag får höra lite vad du har för dig också vännen ^^, Malin har dock bekräftat att du mår bra och att du trivs. Hoppas vi ses snart tjejer, jag saknar er!

Love /Alex

2 kommentarer:

Malin sa...

Hej gumman! Mitt nya nr är 07597934905

Hoppas vi kan höras ikväll på msn!

Puss <3

nettan sa...

hej hopp där i norrköping, ja nu sätts vi på prov, första helgen och inga barn förutom rasmus... Jag som älskar att laga mycket mat, får börja bjuda in alla våra grannar hahahaa... Linas internet bör fungera igen under onsdagen- enl datakillen- så hon har väl abstinens.. kram och ha det så gott
nettan