tisdag 7 oktober 2008

Jag tänkte att jag bara ska uppdatera lite vad som hänt sen sist jag skrev idag. Det har inte hänt så mycket (: Jag la mig i sängen på eftermiddagen när Björn kom hem och kollade på tv och det dröjde inte länge innan jag somnade. Sen är det ju alltid lika jobbigt att vakna till och komma upp ur sängen när man har sovit på eftermiddagen. Men när jag äntligen gjort det gick jag till affären och handlade lite mat och så gjorde jag köttfärsbiffar med potatis och sås, mums! ^^,

Nu tänkte jag vika lite tvätt.

Ta hand om er. /A

1 kommentar:

Caroline sa...

Låter som du redan har kommit in i hushållerskelivet, kusin! Passa dig så att det inte blir för mycket av den vara bara :) låt andra gör det åt dig!

Kul att du också har en blogg, så att man kan få läsa lite om hur du har det. Keep it up!
Kram kusin C