söndag 12 oktober 2008

Bulldags !

Klockan är 23:14 och Björn har fått för sig att vi ska baka bullar, lite sent för sånt om ni frågar mig (: Men men nu står de och jäser så jag passar på att blogga lite under tiden.

Ikväll har både jag, Björn och Magnus varit på massage hos Linnéa, min jobbarkompis. Jag känner mig lite mör i kroppen. Hon sa att jag förmodligen kommer ha ont i kroppen imorgon men jag skulle må bättre om jag tog en ipren. (känns ju bra) hehe. Nej men det är så de första gångerna sa hon om man inte är van med att få ordentlig massage. Men nu har jag bestämt mig för att gå kanske två gånger i månaden hos henne, billigt och bra! ^^,

Annars har jag jobbat idag, dålig försäljning dock! Verkar inte som att det är så många som shoppar på söndagar.

... imorgon är jag ledig (: Jag älskar Björn <3

1 kommentar:

nettan sa...

hej alex.. trevligt att hälsa på dej på jobbet.. Tänkte att du kunde kolla så att du hade rätt nummer till lina. 00447909976035 mycket siffror, lätt att missa någon. Har ni bestämt när ni tänkt åka ännu?? hälsn nettan