tisdag 21 oktober 2008

Hmm...

Jag vet inte riktigt vad jag tyckt om den här dagen. Massor att göra men tiden räcker inte riktigt till. Men nu är jag äntligen hemma och middagen står och puttar på spisen. Ska hoppas in i duschen snart och sen bara ta dte lugnt, kanske gå en promenad sen. Får se om jag orkar. Det var länge sen jag hade en kväll när man bara fick koppla av.

Jag gjorde en fuling i tvättstugan idag. Får egentligen bara ha två tvättmaskiner mellan 14-22, men jag har tagit 3, oups! Men vi är tre stycken och det blir mycket tvätt så om någon säger någonting så skyller jag på att jag missade att kolla på tavlan (:


Förövrigt så får vi ett nytt märke som kommer ut i butik på torsdag, Paris Kate & I. Det är ett märke som inkuderar Fest ^^,

Ta hand om er där ute (:
Kram /A

1 kommentar:

Jessica Karlsson sa...

jag kommer till dig på tisdag, thihi :) <33