måndag 27 oktober 2008

igår och idag

Igår var det jobb och promenad som stod på schemat. Var en ganska bra dag! Jag och Pernilla klarade budget på jobbet och sen tod Linnéa mig på en riktig långpromenad. Jag frågade Linnéa:
- "Hur länge blir vi borta tror du"?
- "Hmm ca 45-50 miniter kanske, tar inte så lång tid"

Vi var borta i 1 h 30 minuter (: haha! Men det var en väldigt trevlig promenad som jag aldrig hade hittat om hon inte visat. Den var faktiskt så trevlig att jag gick det i morse också (: Ska nog gå den imorgon också. Nästa gång vi går har hon lovat att visa mottionsspåret i Norrköping, det ska bli trevligt!

Idag har jag jobbat. Sen har det inte hänt så mycket annat. Städade lite när jag kom hem och åt upp den sista skagenröran som fanns kvar sen i lördags. Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag orkar gå upp skapligt imorgon och gå promenad. Jessica kommer imorgon hit till Norrköping. På schemat står
- lunch med pappa
- vaccionation mot influensan
- shopping (:
- fika

Ganska behaglig dag! ^^,
Trevlig kväll.

2 kommentarer:

Jessica Karlsson sa...

Det kommer blir trevligt :) <3

Jessica Karlsson sa...

Det kommer blir trevligt :) <3