onsdag 15 oktober 2008

En dag på jobbet

JA! Äntligen klarade vi budget idag. Har inte gjort det på hela veckan men idag gjorde vi det med en skräll. Det blir även så mycket roligare stämning för man är så mycket gladare när alla handlar precis som man vill (: (budget = man har en viss summa varje dag man ska sträva att sälja för, klarar man det blir det mer klirr i kassan för personalen i slutet av månaden)

Dock var det inte lika kul att cykla hem efter jobbet...
... 1 : Det ösregnade och jag blev blöt! (hade visserligen regnkläder)
... 2 : Massa idioter ute på vägen
... 3 : När jag äntligen kommit hem och ska upp för backen inser jag snabbt att påsen på pakethållaren hänger på sniskan och alla mina kläder har ramlat ut, FAN! Då var de bara att vända om och efter en bit och några svordommar hittar jag mina kläder utspridda i backen på Kungsgatan.

Mm, men det gick ju bra sen. Fick hem mina kläder och blev lite gladare. Har använt mitt nya strykjärn ikväll också. Var väl sådär men det funkar. Nu ska jag bara bestämma mig för vad jag ska ha på mig imorgon, ska på utbildning i Sthlm. Sen packa inför helgen, ska till Nykvarn. Sen Måste jag sova, upp tidigt imorgon.

Godnatt allesammans.

1 kommentar:

Malin sa...

Din stackare med kläderna, Nettan sa det idag på telefonen till Lina.. Gumman då! Saknar att prata med dig, kan du fixa skype så kan vi prata med varandra som ett telefonsamtal??

Älskar dig! Puss Mallan