lördag 25 oktober 2008

...

Igår ringde mamma mig och var lite nere. Hon sa:

- "Alexandra, du har verkligen flyttat hemifrån. Det är så tomt här hemma utan dig".

Jag har i tre års tid sen jag blev tillsammans med Björn nästan alltid sovit hos honom så jag var borta väldigt mycket. Men jag kom ju fortfarande hem nästan varje dag och nu gör jag inte det längre. Så för än nu har de börjat förstå där hemma att jag kommer nog inte bo hemma mer än att jag kommer och hälsar på. För nu kommer jag inte flytta hem någonting mer. I sommar har jag och Björn förhoppning på att ordna en lägenhet tillsammans. Längtar! ^^,

Igår efter jobbet skulle jag och Björn ha tagit vaccinationsspruta mot influensan som kommer i vinter, men det var stängt! Ist blev det en impulsiv shoppingrunda. Införskaffade mig ett par skor på Euro Sko, superfina! Hittade ett par andra skor innan som var på REA som jag FÖRSÖKTE att tycka om, men nee. Det blev de här ist (:



Det blev en väska från åhléns också, behövde verkligen en! (eller jag inbillade mig det iaf) ^^,

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Idag har jag jobbat hela dagen och ikväll blir det en myskvällen hemma med mig själv då jag ska titta på Sex and the city (filmen) som jag inte har sett än och äta skagenmacka och fruktblandning till efterrätt (:

Trevlig kväll! /A




2 kommentarer:

Jessica Karlsson sa...

det är värst för mig, för jag har varken dig eller christian hemma längre. Så nu är jag det ensamma barnet hemma. :( <3

Malin sa...

Åh skagenröra saknar man ju verkligen. Haha nu blev jag sjukt sugen på de! Men jag har precis ätit en god middag med Lina och hennes familj här :) mycket gott! Nu ska vi se en konsert här, ska bli skoj!

Jag läste det du skrev på facebook om SAC filmen och jag saknar verkligen dig hjärtat! Men vi ses snart, jag ska fråga Meriel vilken helg i december som passar bäst så ska vi lösa det med datum osv.

Love u! Puss