tisdag 28 oktober 2008

Min lediga dag

Idag har Jessica varit hos mig i Norrköping. Vi började med att äta tacolunch med pappa. Eller jag och Jessica åt tacos, pappa tog någonting annat. Det var gott iaf! Efter det gick vi och tog vaccinationsspruta mot influensan som kommer i vinter och förhoppningsvis ska den sprutan skydda oss mot den. Ger mig tusan på att man får den ändå (peppar peppar ta i trä) Men iaf, både jag och Jessica fick komma in samtidigt. Jessica fick börja för jag ville veta om det gjorde ont först.
- "AJ!" sa Jessica och jag blev skraj! och sen var det min tur, kändes knappt tyckte jag. Sköterskan säger till Jessica:
- "Du ser lite blek ut, känner du dig ur eller illamående efter sprutan?"?
- "Nej" säger Jessica.
- Jag "Hon är alltid sådär blek"
- Sköterskan "Va elaka ni är mot varandra" (hehe)
Det var roligt! Men nu har man tagit den där sprutan iaf som pappa tjatat på ett tag.

Sen tog vi en tripp till Linköping, IKEA och och Jessica medan pappa fick åka tillbaka till jobbet. Vi gick och drömde oss bort inne på IKEA och tog en fika samt köpte ett sött täcke till Wilma med reflexer som hon ska ha i vinter när hon är ute i mörkret.

Sen blev det en promenad när jag kom hem.
Godnatt