lördag 11 oktober 2008

Vad gör jag fortfarande uppe egentligen? Klockan är 00:05 och jag ska öppna butiken imorgon. Kanske dags att sova. Men jag såg att Malin var inloggad på MSN i London och då var jag tvungen att slå mig ner en stund och nu blev jag fast och skriver lite här också ^^,

Idag har det varit en mysig dag! Jag började med att äta lunch med pappa. Det blev mycket prat om framtiden vilket han alltid har en förmåga att prata om (väldigt bra dock). Lite senare kom mamma och Jessica till stan och så umgiks vi hela dagen. Vi hann bland annat med att åka ut till mitt jobb ute på MQ, fikade hemma hos mig och åt middag på Spiran.

Kvällen bestod av lite partaj. Förfest hemma hos Emmelie och sedan gick vi till Trappan en sväng. Stannade dock bara ca 20 minuter, sen åkte jag hem. Insåg att ska jag orka jobba imorgon bör jag gå och lägga mig inom en timma. Så det är kanske dags att säga godnatt nu då.

- - - - - - - - - -

Lina? Jag väntar fortfarande på ett inlägg. Förrästen, jag ringde dig idag. Men det gick inte att komma fram. Jag vet inte om jag har fel nummer eller om du hade mobilen avstängd? Vi måste höras snart i alla fall så jag får veta hur du har det (:

Godnatt Puss

Inga kommentarer: