tisdag 7 oktober 2008

Ledig men ändå inte

Idag hade jag äntligen en ledig dag, fast ändå inte riktigt. Jag var ändå tvungen att gå upp 06:30 för att vi skulle ha utbildning på jobbet 08:00. När jag då skulle gå upp var det lite jobbigt. Men nu i efterhand var det verkligen värt det! Jag har många gånger sagt efter en utbildning eller föreläsning att: "shitt det var den bästa jag varit på" men jag tror nog att jag kan säga det idag igen. Det var en utbilning om man samanfattar den, säkerhet i butik (svinn, snatteri och stöld, hur man ska aggera i vissa tillfällen vid eventuell stöld, vad man har rätt till att göra eller inte vid en eventuell stöljd och mycket mer) Väldigt intressant! Jag hoppas bara att jag aldrig kommer att få användning av det.

Annars flyter väl dagen på. Har uträttat lite ärenden och nu är jag hemma och har ätit lite lunch. På eftermiddagen blir det nog en promenad.

Hörs senare (:

Besök gärna Malin och Lina och deras upplevelse i London
http://mthunberg.blogspot.com
http://strwaberryfields.blogspot.com/

Inga kommentarer: