måndag 28 juni 2010

Syster på besök ,

Syster Jessica & Wilma har varit här idag. Hon ringde när vi var påväg med tåget från Nykvarn och frågade om de fick komma. Vi fick åka från Nykvarn imorse för tågtrafiken krånglade igår så det kändes lite osäkert att åka igårkväll. Istället tillbringade vi kvällen hos en killkompis till Björne.

Men för att återgå till denna dag så tog vi en tripp ut mot S:t Annas skärgård. Vi åkte inte ända fram utan följde en skylt till en badplats så att Wilma kunde få svalka sig lite. Sen åkte vi till Smultronstället och gick en promenad längs vattnet innan det var dags att åka hem :-)

Måste bara säga nåt kul. När jag gick i trappen förut mötte jag en lite flicka på ca 3 år. Hon sa: "Hej, jag heter Ella" och jag sa "åh va fint" Sen hör jag hur hon säger till sin pappa (som stod vid entrén) "Pappa jag mötte en jättevacker tjej i trappen" åh hur söt kan man va egentligen, hehe.

Nu ska jag gå och träna med Amanda :-)

//A

Inga kommentarer: