onsdag 9 juni 2010

Onsdag ,

Idag hade vi en ganska meningslös lektion i skolan, affärskinesiska. Vi satt seriöst och skulle försöka lära oss olika fraser och denna kurs ska vi ha i tre lektioner. Vi kommer inte lära oss mycket. Efter skolan åkte jag och Jessica och storhandlade. Jag shoppade loss ordentligt då jag hade matlista för en vecka framöver. De hade solstolar 2 för 149 kr som jag köpte samt en picknikfilt för 79 kr. Nu är jag och Björn redo för sommaren :-)

Nu håller jag på och lagar spaghetti och köttfärssås. Det doftar basilika i hela lägenheten. Senare ikväll blir det ett skivstångspass 75 minuter på Friskis. Sen har jag gjort mitt för idag känner jag.







Imorgon väntar en dag på kontoret och lunch med pappa och brorsan, Nice :-)

Ha en fortsatt trevlig dag
Kram //A

Inga kommentarer: