söndag 6 juni 2010

Bra helg!

Denna helg har jag hunnit med ganska mycket. Malin var här i fredags och vi hade så mysigt! Vi åt låg ute i parken och solade hela dagen och bara pratade en massa. Klockan 16 var jag tyvärr tvungen att åka och jobba men det var bra för plånboken. Samma blev det i lördags, jobbade 11.30-16.15. Efter det åkte jag till parken och mötte upp Björn och så kopplade vi av i solen en stund. Sen fick vi besök av kompisar till Björn som hade vägarna förbi som ville se vår "nya" lägenhet som vi nu bott i ett år ;P

För första gången åt vi på Pappa Grappa som ligger ett kvarter från oss. De ska ha sjukt goda pizzor och det erfarade vi då. Mums. Jag tog en salamipizza med tre sorters salami, mozarella, vitlök, basilika och så hade jag beställt räkor också men dem fick Björn :-(. Efter det somnade vi båda på soffan, haha.

Idag har det varit strålande sol hela dagen. Vi tog en tur upp till Folkparken och låg där 12-16 ungefär. Det var så skönt! Sen kom Tessan & Amanda på besök och nu har vi ätit hallon/blåbär/björnbärs-paj. Mums!


Jag bjuder på lite bilder imorgon, orkar inte nu.
Imorgon väntar den en heldag på kontoret helt själv, det ska bli spännande :-)

Natti natti
//A

1 kommentar:

Pappa Grappa sa...

Kul du gillar våra pizzor!

Tack för besöket.

Pappa Grappa