fredag 18 juni 2010

Fredag ,


Idag har det varit en lugn dag. Jag har varit ledig. Jag började med att verkligen sova ut, kanske lite för länge. 10.30 gick jag upp och då hade jag nästan ont i huvudet för att jag hade sovit så länge. Jag åt en god frukost framför Nyhetsmorgon och grämde mig för det dåliga vädret. Fast när jag var påväg ut på en promenad tittade solen fram och jag bytte om fort som bara den och gick upp på balkongen och la mig. Det var ingen tropikhetta men det var skönt ändå.
Klockan tre mötte jag upp Björn vid jobbet och så promenerade vi tillsammans hem. När jag kom hem var det bara att byta om och cykla bort till Friskis då ett intensivpass väntade. Perfekt avslut på veckan :-) Nu har jag duschat och ska gå ner på affären och köpa en creme fraiche och sen laga heta räkor. Det borde ni testa, mums!
Ha en trevlig helg mina vänner.
//A

Inga kommentarer: