tisdag 1 juni 2010

Mållös ,

Jag känner mig helt mållös. Jag tror inte att jag kan beskriva i ord hur bra jag haft det under dessa dagar i Kosta tillsammans med jobbet. Det har varit så bra, ALLT!! Jag har varit iväg förut med företag på lite mindre event men aldrig något liknande jag fått uppleva nu. Jag är otroligt glad och tacksam att jag fick följa med på denna resa. Vi har bott på ett fantastiskt hotell i Kosta som ligger i Småland, haft "operation Säljutbildning" där vi arbetade i team och diskuterade olika saker hela tiden, ätit fantastiskt god frukost, lunch, fika, middag och druckit gott, fått besöka chefernas landställe privat. Allt, allt, allt har varit fantastiskt.






















Jag måste tillägga att jag aldrig bott på ett så fint och designat hotell förut, Allt var lyx!

Nu tackar jag för mig och ska snart gå och lägga mig. Imorgon blir det en dag på kontoret med Karin, det ser jag fram emot :-)
Godnatt

//A

2 kommentarer:

Ullis sa...

Bra bilder Alex! Tack för att ni väntade när jag irrade runt efter min jacka :) Pöss! / Ullis

Caroline sa...

Åh det fina glashotellet - vilken lyx! :) Grattis!