söndag 13 juni 2010

Söndag ,

Det har varit en lugn och skön söndag. Jag började dagen med en god frukost framför nyhetsmorgon med Tilde de Paula. Dock kunde jag inte njuta av den allt för länge då jag visste hur full klädkorgen var i badrummet, så jag gick ner och bokade en tvätttid och satte igång att göra lite nytta. När jag var klar med det gick jag upp vid Kungsgatan och la mig i solariet och sov en stund. Klockan 17 var jag och Amanda på ett medelpass på Friskis. Det var riktigt kul och svettigt! Jag hade god lust att ta av mig tröjan men det skulle jag inte våga. Får man träna i bara top på ett gym? hmm, undrar det jag...

Nu har jag och Björn mumsat i oss tacos och ligger och degar i soffan. Fast nu fick han en snilleblixt (eller inte) han har fått för sig att baka kladdkaka. Jag vill bara poängtera att klockan är halv 9. Ja, han är rolig han ^^,

Kram kram
//A

Inga kommentarer: