onsdag 16 juni 2010

Kärlek & vänskap

Jag har haft två väldigt bra dagar i Nyköping, Stigtomta. Igår avslutade vi vår vistelse med en god middag och en tur till hamnen. Middagen bestod av: lövbiff & färskpotatis, morötter och squash och till det hade vi vitlökssås, halloumi, grönsaker samt ett glas rosévin till. Ahhh, det var så gott :-) När vi hade ätit upp och var mätta och belåtna tog vi bilen in till hamnen för en glass. Det blev en trevlig överraskning när vi kom dit då det var liveband som spelade olika coverlåtar. Det avslutas även med en stor stark, vi kunde inte hålla oss :-)





Idag har jag varit i skolan, en stund. Jag tillbringade min eftermiddag på ballkongen vi har på femte våningen tillsammans med sol och en bok. Det var så otroligt skönt! Sen kom Björn hem och jag började med middagen innan det var dags för träning, Friskis & Svettis. Min passion :)
Imorgon tar jag med brorsan på ett ute-jympapass i Folkparken, det ser jag fram emot.
Godnatt gottfolk
//A

3 kommentarer:

Malin sa...

Jag sitter på kontoret lite smygbakis och ser allt det goda på tallriken.. jag dööööör så gott!! Mumma...

Alexandra Karlsson sa...

Du skulle ha älskat det! <3

Caroline sa...

Låter lite farligt det där med att först dricka rosé och sen ta bilen in till stan :) Men det låter som en trevlig kväll!