måndag 28 juni 2010

Midsommar ,





Min midsommar har varit jättebra! Dagen började med champagnefrukost 10.30 i trädgården tillsammans med Björns familj och vänner. Vi åt jordgubbar, rostat bröd och drack champagne. Hyffsat bra start på dagen och jag måste tillägga att det vat strålande sol :-) Efter frukosten gick jag och Karin en promenad på jakt efter blommor till våra midsommarkransar. Vi hittade väl inte jättemycket men lite så vi fick ihop en krans iaf. Det höll vi på att fixa med under dagen medan grabbarna förberedde inför kvällen då vi hade lite kompisar som skulle komma.

Jag måste tillägga att jag varit inne i mitt drömhus. Jag skjutsade Ann & Hasse till sina kompisar som har byggt ett hus vid vattnet. Tyvärr har jag inga kort men det var nog det finaste jag varit inne i. åhh nostalgi :-)

Runt 18-tiden kom allt folk och vi grillade ute i trädgården och hade jättekul!







Tack alla för en fantastisk midsommar!
//A

Inga kommentarer: