torsdag 17 juni 2010

Sol sol sol

Idag har det varit fantastiskt väder!! Jag snörade på mig skorna 06.50 morse och tog en promenad ut till Maxi. När jag gick där i morgonsolen längtade jag till lunch då jag skulle få sitta ute på balkongen och äta min lunch med mina kollegor. Tror ni inte att de har rivit bort hela balkongen när jag kommit fram för att det läcker vatten genom taket. Typiskt! Vad är oddsen liksom? Det gick bra att äta inne också men jag suktade efter solen... Jag köpte med mig en liter jordgubbar påväg hem då min storebror var hemma hos oss. Han ska sova här inatt. Vi lagade lasagne som förövrigt var den godaste jag gjort (Christian stod för kryddningen). Efter middagen tog vi med jordgubbarna och gick bort till parken och satte oss. Det var mycket folk ute. Vi gick hem då det var en kille som nog inte hade alla hästar hemma då han satte sig i buskarna bredvid oss och gjorde lite för personliga behov. Sen kom polisen och hämtade honom.

Godnatt på er. Hoppas på sol imorgon då jag är ledig ^^,

Kram kram
//Alex

Inga kommentarer: