torsdag 18 februari 2010

Trött ,

Jag kan nog inte beskriva hur trött jag var under de sista timmarna i skolan idag. Jag somnade på föreläsningen. Läskigt trött var jag. Ni tänker väl att det kan ju inte va så jobbigt att sitta och lyssna på en föreläsning en hel dag, man gör ju inte så mkt. Ni anar inte, det är hemskt! Hur intressant det än är så är det jobbigt. Precis när jag vaknade så fick vi rast vilket var tur, jag behövde det ;P

Egentligen har jag massor jag borde göra: göra matlåda, plugga (tre ämnen) och städa lite här hemma. Men jag orkar inte. Jag tar det sen, vilket inte är likt mig. Men om en stund ska jag bara göra det jag älskar, träna. Då slappnar jag av. Det andra tar jag sen...

Längtar till helgen då jag och Björn åker till Sthlm <3

2 kommentarer:

Caroline sa...

Åh så trefvligt, välkomna tillbaka till hufvudstaden! kram!

Alexandra Karlsson sa...

Tack! Vi har ganska mycket på schemat under helgen. Men vi kanske hinner med en fika om ni är i stan? :) Kram!